maanantai 18. elokuuta 2014

Serious Business

Koulussa päivä päivältä tylsempää ja kirjotukset päivä päivältä ne vaan läheneepi... Ei stressaa!! Apua voisinko sanoa että mua stressaa kohta se etten stressaa :D Onkohan normaalia ja kaikki muumit Iidalla laaksossa? Sain tänään just yo kurssikuuntelun takasin ja a sieltä TAAS tuli!!! Onhan se läpi, mutta en tajua kuinka huono oikeen oon :S Argh! Koulu on pyllystä.
      Asukuvat ei ollu mulla koulussa päällä, mutta toi liivi oli kylläkin :) Leikkasin sen itse nahkatakista joka itse asiassa on vielki myynnissä täällä blogikirppiksellä eli sitä siis ei ole siellä enään :D Heh! Tulin kotiin ihan litimärkänä ja mun asukuvat olis ollu aivan jäätävät, joten kehittelin uuden asun! Vähän astetta näyttävämmän ja swagimman.Hiukset vaan tollaselle heppatyttö letille ja eikun menoks. Kävi muuten illallakin mainiosti salilla. Eipähän reuhka heilunut ärsyttävästi koko ajan tiellä. Tällä hetkellä mulla on menossa myös täydellisen nahkatakin metsästysprosessi! Ja kun lukiolaiskalenterissa kerta Hooämmälle on -20 prosentin alennus niin senhän mä käytänkin sitten taas takin hankintaan :) Huomenna siis etsimään "sitä oikeaa". Ihanat illanjatkot kaikille!! Unia kauniita <3





Paita: Keskinen, Korvikset: Nelly.com, Kaulakoru: GT, Legginsit: GT, Kengät: Äitin, Liivi(Alunperin takki): Kappahl








-Iida

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti