keskiviikko 13. elokuuta 2014

Kaikki Tahtoo

Kaikki tahtoo nimittäin sandaalit!! Kesäksi kyllä mutta miksi ei niitä voisi ostaa vasta loppukesästä niinkun mä tein! Oon ihaillu niin tollasia sandaaleita muita blogeja lukiessani ja olin niin onnellinen kun tänään ne ostin ja vielä kahdet muut kenkulit <3. Oli nimittäin taas Skopunktenissa niin hyvä tarjous ota 3 maksa 2 niin eiköhän Iida juokse sinne pikapikaa ja tule ulos suuri kassi kädessä heiluen. En olis ikinä kyllä uskonu käyttäväni SANDAALEJA sen kakkos tai ykkösluokan jälkeen, mutta onhan noi todella ihanat. Ja kaikenlisäksi muuten sika pehmeet ja jalkaystävälliset! Vaihoin ne heti jalkaan oston jälkeen kun omat jalassa olleet kengät hiersi niin paljon... Mutta siis niin parhaat kävellä :) Kyllä nyt kelpaa! Ja kaikki 3 kenkää vaan 30e eli TODELLA halvalla lähti kultakimpaleet mukaan. Muista kengistä tuutte varmaan näkemään kuvia myöhemmin.
      Asukuvasta sen verran että mulla siis oli tossa vielä kultanen kello kädessä, kultaset korvikset, hiukset takana rusetilla ja eri kengät. Mä vaan aina kun tuun kotii ni viskaan kaiken mahdollisen painavan ja hiertävän pois, kotiasua päälle ja hiukset sykerölle ylös. Kyllä, Olen hieman mukavuudenhaluinen. Eipä tässä muuta heipsis ja ihanat päivänjatkot kaikille <3




Mekko: Kirppis (GT), Koru: Glitter, Kengät: Skopunkten





 
-Iida

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti