maanantai 11. elokuuta 2014

Onnelliseksi

Ihanaa koulu alkoiii!!!!! (Huomatkaa sarkasmi...) Mä en nyt millään jaksas yhtään mitään. Loman jälkeen pitäs olla freesi ja levännyt olo noh voin vaan sanoa että mulla siitä ei ole tietoakaan. Niin katki että saa nähdä jaksanko mennä edes salille saati lenkille tänään. Oli mulla kyllä todella rankka viikonloppukin että jos siitä lähetään. Kun vielä koulupäivätki on sellasii max 2 tunnin niin helposti tekis mieli vaan käpertyy omaan sänkyyn ja jättää menemättä sinne ollenkaan. Näinhän en siis toimi! Ainoa positiivinen asia jonka huomasin tänään kävellessäni Hämeenkatua pitkin kouluun oli Punnitse&Säästä kauppa aivan kouluni naapurissa!!! Se on tullut Keskustorilta hieman askelia lähemmäksi. Eli tietää mihin Iida Jalosen rahat menee aina lukiessa enkun kirjotuksiin.
   Mutta en aijo olla mega yyber super tylsä ja vain valittaa joten päätän tämän tähän. Seuraavana saatte asukuvat tältä päivältä. Löysin meijän kirppikseltä ihanan repun vihdoin!!! Tuli ihan pikkutyttömäinenolo kun sen veti selkään, mutta onhan se aivan ihana ja säästää olkaa olkalaukun sijasta. Oon oikeesti sata varma että mun hartialinjasta on tullu sika vino!! Aina näyttää sovituskopeissaki siltä joten suuri hurraahuuto repuille siis!! Jeii! Hintaakin oli vain 2e. Heippa kaikki ja toivottavasti koulupäivänne alkoi paremmin kun mulla :)





Korvikset: Glitter, Paita/Reppu/Shortsit: Kirppis, Vyö: H&M, Kengät: Bianco





 
    -Iida

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti