perjantai 22. elokuuta 2014

Deep Stroke

Nyt sitten heipsulit tälläin yöeläimen aikoihin! Joo siis mun todellaki pitäs olla nyt nukkumassa ja väsyttääkin ihan pirusti. Halusin vaa väkisin muokata teille nää kuvat jotka otettii illalla maman kanssa. Kokeilin vähän jtn swägiä taas lisää! Mulle ei aina ihan sovi toi tyyli, mutta saahan sitä kokeilla! Rakastan tota paitaa ja mun uutta huulipunan sävyä niin paljon. Ja hei nehän jopa mätsää!!! Toimii! Toi ns. "kalastajanhattu" oli siis ihan vaan heräte kirppariostos. En iedä tuunko koskaan pitää sitä missään... Mun frenditki vihjas mulle sillee kivasti: "Mä en ainakaa liiku sun kaa missää, jos sul on se päässä". Kiitos ystävät mäki rakastan teitä :D Noh totuus tulee sit varmaan ei lasten vaan YSTÄVIEN suusta. En mäkää tota niin ylistä. Snaparin kaa näytti kyllä kivemmalle toiki asu. Kuhan nyt kokeilin :) Hyvät yöt kaikille! <3






Hattu: Kirppis, Paita: Keskinen, Korvikset: Glitter, Hame: Kirppis, Kengät/Arskat: New Yorker






Jtn turhia poseerauksia:







-Iida

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti