perjantai 13. syyskuuta 2013

Roar

Noniiin! Nyt kyllä johan on, ku toissapäivänä just kehuin kuinka oon ollu ahkera ja päivittäny blogin ajoissa. Eiköhän eilen koko homma unohdu tyystin ja koko postausta ei edes tule!!! Hyvä minä! Nooo ei maha enää jälkikäteen surkutella plus et mul on ens viikko koeviikko joten se saattaa vähän rajottaa mun kirjottelua täällä. Instaa tietty päivitän aika ahkerasti :) Jos siis minua siellä seuraatte!
     Tänään kävin sitte pikapikaa bussia ootellessa Radio kirppiksellä ja löysin pari kivaa juttua (Joo siis pari... Se oli muovikassillinen! No anyways...). Oon päättäny siis et ku toi 100 lukijaa tulee täyteen ni tulee ekaa vlogii! Ja sinne koitan koko ajan säästellä näitä mun hankintojani! Osa tietty jo ollu esillä asukuvissaki, mutta eihän se mitään! Kertaus on opintojen äiti! Eikös?;)
     Tänään lähen iskälle siskon kaa Tikkurilan suuntaan ja en ole iiihan varma päivitänkö siellä mitää! Otan kyllä pikkupokkarin mukaan! Saa nähdä :) Sunnuntaina ainakin palaan taas astialle! Hehee! Zauuukkeliis! Mahtia viikonloppua kaikille!<3  Ja sit asukuvaa --->


Paita: H&M, Hame: Kirppis, Kaulakoru: Kirppis, Kengät: Skopunkten
 



 



 



                                                                               -Iida!:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti