tiistai 5. marraskuuta 2013

Pätkätöis

Heipsuli heipsansaa! Mitäs teille kuuluupi!? Mulle aivan mahtavaa! Koeviikosta selätetty jo 3/4, Jes! Nyt aikaa sitten blogille välillä. Asukuviaki mulla on hirvee määrä teille ku oon vaa otellu niitä, mutta sitte jääny laittamatta tänne. Tottakai laittasin heti, mutta kun se muokkaus prosessi on aina se joka vie eniten aikaa, Blääh! Tänään pääsin jo aikasemmin eli heti yhteiskuntaopin kokeen tehtyäni. Tuntu, että se meni buenosti... Samaa ei kyllä voi sanoo eilisestä huomatkaa LYHYENmatikan kokeesta :D Mutta EI HÄTÄÄ tää on geeneissä... Kuulemma!
    Mutta siis laitan nyt tässä päivien aikana niitä kuvia tänne joita oon otellu ihan vaan teitä varten :) Joten malttia malttia ihmiset! Kävin tänään myös "vähän" kaupoilla ja ostelin kaikkee muksaa! Joteen niistäki myöhemmin varmaan enemmän sitten tietoa :) Mutta yks ostos näkyyki jo tän päivän asukuvassa, nimittäin toi beanie piponen! Mulla (Tai siis mun isäpuolella, mutta oon ominu sen) on toi jo ennestään harmaan värisenä joten nytpä menin ja ostin sen ihan oman ja mustana! Kyllä tykkään! Mul on viel yleensä se onglema, että pääni on maailman pienin ja oikeesti mulle mahtuu vielki jtn hattui mikkä mul on tyylii ollu joskus 3veenä! Seriously! Toodella outoa. Ni toi pipo oli viel just oikeen kokonenkin ja hintaa vaan 4 egee. Ei paha, ei paha!
     Mut nytte niihin itse kuviin :) Laitan tähän myös pari kuvaa minkä näkösenä lähin sinne mun koulun bileisiin sillon lauantaina. Teema siellä oli siis swag ja bling bling :) Heippaa!




 



Pipo: Tiger, Paita: H&M, Liivi: Kirppis, Housut: JC, Korvikset: Ei hajuu...
 
 

Sitten sinne lauantain swaggy asuun --->

Takki: Kirppis, Snäbäri: Glitter, Korsettitoppi: H&M, Hiusblingit: Glitter, Kaulakoru: Kirppis, Legginsihousut: Amerikasta, Kengät: Mekka, Käsikoru: H&M
 
 

 

 


                                                                             -Iida :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti