maanantai 5. toukokuuta 2014

#SELFIE

Heipsan kaikille! Tässä postauksessa en vieläkään kerro/ esittele Espanjan matkaani, vaikka siitä kyllä postaus tulee ajallaan. Tässä postauksessa esittelen päivän ootd eli siis outfit of the day. Toivon että diggaatte kuvista sillä niitä tulee tähän postaukseen huimat 16!! Innostuin asukuvien lisäksi ottamaan HIEMAN selfieitä itsestäni :D Hahah! Pahoittelen, mutta oli ihan pakko. Tuli vaan sellanen fiilis että nyt tai ei koskaan. Juu tiedän saatan kuulostaa HIEMAN itserakkaalta... Tulla nyt vaan fiilis et "Hei haluun ottaa nyt itestäni kuvia asukuvien lisäksi vielä LISÄÄ!!!" Noh näin kävi... Vihatkaa pois :D Heh! Mutta sen takia siis kuvien paljous.
     Yritän tässä aina vaan keskittyy pääasiassa näihin asukuviin ja jättää ns. lifestyle jutut pois ellei tietty tuu jtn TODELLA spessuu tapahtumaa mun päivän varrella. Tulipa tästä mieleeni että en oo tainnu täällä blogin puolella ollenkaan kertoo mun Salkkarien koekuvauksista. Haettiin siis uusia kasvoja Salkkujen arkistoon ja meikäpoika kaverien kehotukselle ja puoli läppändeeroksella laitoin hakemuksen sinne kuvan kera ja eiköhän sieltä koekuvauksiin kutsu pamahtanu sähköpostiin. Olin kieltämättä HIEMAN yllättyny. Noh kuvaukset meni aika semisti, Olin hieman pettyny suoritukseeni, koska mua jännitti ihan sikana. Salkkari tähdeksi tässä en ole siis nyt tulossa. Mun kuva on nyt arkistoissa, jos joskus mun tyylistä/ näköstä sinne tarvittas pomppimaan, Heh! Olipahan mahtava kokemus!!! :)
     Eipä mulla muuta kerrottavaa tässä sitten olekaan. Mahtia illanjatkoa sinne kaikille murusille <3


But first let me take a selfie:
















Sitten asukuviin, jos selvisitte tänne asti:





Paita: H&M, Housut: New Yorker, Korvikset: Kirppis, Koru: Kappahl, Kengät: DinSko




 








                                                                            -Iida
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti